• Badlands [2011]- Dirty Beaches



Το ντεμπούτο album του Ταιβανο-καναδού Alex Zhang Hungtai μας έρχεται από το Μόντρεαλ του Καναδά με τον τίτλο Badlands. Τίτλο που αποδίδει άψογα το περιεχόμενο του album. Η μουσική που θα μπορούσες να ακούσεις μόνο ένα κρύο βράδυ σε ένα στοιχειωμένο μοτέλ στα 70s. Γιατί και τα tracks αυτή την αίσθηση σου δίνουν... του στοιχειωμένου. Από τη μια ο Dirty Beaches στήνει ένα τέλειο σκηνικό τρόμου ενώ απ' την άλλη μου βγάζει μια νοσταλγία για τα 70s που δεν έζησα ποτέ. Ένα album που θέλει να σε βγάλει έξω από τα όρια σου.


Ένα roadtrip στο σκοτάδι και το χρόνο. Εικόνες εφήβων αλά James Dean να καπνίζουν σε ερειπωμένα drive ins. Κορίτσια με σκισμένα jeans και δερμάτινα αλλά κορδέλες στα μαλλιά. Ένα ξεχασμένο πικ απ που παίζει σε ένα 'άδειο σπίτι. Κάποιος έχει αφήσει την πόρτα ανοιχτή. Μπαίνεις ενώ παίζει το "Lord Knows Best". Περιεργάζεσαι το χώρο. Η πόρτα κλείνει πίσω σου. Μια πόλη φάντασμα στη μέση του πουθενά.

Badlands by ZOO MUSIC

2 σχόλια:

johnny got his keyboard είπε...

Μου αρέσει ο τρόπος που έπιασες το feeling του δίσκου. Κι εγώ κάπως έτσι το 'χω στο μυαλό μου. Έχει καταφέρει να αιχμαλωτίσει μια ατμόσφαιρα από άλλη εποχή, στην οποία πατώντας το play μεταφέρεσαι αυτόματα κι εσύ. Σίγουρα σε αυτό βοηθαέι και η φωνή του Hungtai, που είναι κάπου μεταξύ του Elvis και του Alan Vega.

Αν ποτέ αποφασίσω να κάνω road trip στην Αμερική, το "Badlands" θα παίζει όλα αυτά τα βράδια που θα διασχίζω ερημικές κακοφωτισμένες λεωφόρους...

m1rto είπε...

Εγώ αν κάνω ποτέ roadtrip στην Αμερική θα ακούω κάτι σε Best Coast γιατί σκιάζομαι :P