#03 Yeezus- Kanye West
Αν ψήφιζα με βάση το album που άκουσα περισσότερες φορές μέσα στο '13, ο Kanye θα έρχονταν κατά πάσα πιθανότητα στο νούμερο ένα (μπορεί να ήταν σε ισοπαλία με κάτι που θα δούμε λίγο παραπάνω). Το πρόβλημα βέβαια που έχω με το "Yeezus", είναι ότι πρώτον αντιπαθώ τον Kanye και δεύτερον ότι ενώ περιέχει tracks με τα οποία έχω κολλήσει μήνες τώρα, περιέχει και κάποια που κατά 99% θα πατήσω skip (βλ. "I am a God"). Όπως και να χει πρόκειται για ένα album απ' αυτά που βάζω στην κατηγορία album μετρό. Αυτά που ακούς αλλάζοντας γραμμές για να σου δίνουν ρυθμό και τέμπο (αλλά και το attitude να χώσεις αγκωνιά για να χωθείς σε ένα γεμάτο βαγόνι).
#03 Yeezus- Kanye West
#04 Justin Timberlake- The 20/20 Experience part II
#05 Mazzy Star- Seasons Of Your Day
#06 Disclosure- Settle
#07 Vampire Weekend- Modern Vampires of the City
#08 Weeknd- Kiss Land
#09 Still Corners- Strange Pleasures
#10 Daughter - If You Leave
#11 James Blake- Overgrown
#12 Tyler the Creator- Wolf
#13 King Krule- 6 Feet Beneath the Moon
#14 David Bowie- The Next Day
#15 Arctic Monkeys- A.M.
#16 Savages- Silence Yourself
#04 Justin Timberlake- The 20/20 Experience part II
#05 Mazzy Star- Seasons Of Your Day
#06 Disclosure- Settle
#07 Vampire Weekend- Modern Vampires of the City
#08 Weeknd- Kiss Land
#09 Still Corners- Strange Pleasures
#10 Daughter - If You Leave
#11 James Blake- Overgrown
#12 Tyler the Creator- Wolf
#13 King Krule- 6 Feet Beneath the Moon
#14 David Bowie- The Next Day
#15 Arctic Monkeys- A.M.
#16 Savages- Silence Yourself
@ElenDLM
#03 Sigur Ros- Kveikur
#03 Sigur Ros- Kveikur
#o3 Sigur Ros- Kveikur
#o4 London Grammar- If You Wait
#o5 Volcano Choir- Repave
#o6 Year Of No Light- Vampyr
#o7 Trentemøller - Lost
#o8 She and Him- Volume 3
#o9 Kvelertak - Meir
#1o Kylesa- Ultraviolet
#11 Savages- Silence Yourself
#12 Chelsea Wolfe- Pain is Beauty
#13 Deafheaven- Sunbather
#14 Carcass- Surgical Skills
#15 Cult of Luna- Vertikal
#16 The Dillinger Escape Plan- One Of Us Is The Killer
#o4 London Grammar- If You Wait
#o5 Volcano Choir- Repave
#o6 Year Of No Light- Vampyr
#o7 Trentemøller - Lost
#o8 She and Him- Volume 3
#o9 Kvelertak - Meir
#1o Kylesa- Ultraviolet
#11 Savages- Silence Yourself
#12 Chelsea Wolfe- Pain is Beauty
#13 Deafheaven- Sunbather
#14 Carcass- Surgical Skills
#15 Cult of Luna- Vertikal
#16 The Dillinger Escape Plan- One Of Us Is The Killer
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου