• blogovision '13 // δεκαοχτώ

#18 M.I.A.- Matangi

Η ομάδα αίματός μου δεν είναι αρνητική
αλλά είμαι θετική ότι το σκοτάδι δεν είναι βαθύ
Απλά άναψε το φως οταν βγούμε στους δρόμους
Πραγματικά κρατάω ό,τι βλέπω <...>
Και τα μάτια μου βλέπουν σε 3D
(exodus)

#18 M.I.A.- Matangi

@ElenDLM
#18 Kanye West- Yeezus
Για πρώτη φορά το άκουσα πριν από τρείς μέρες κι έπαθα ΣΟΚ. Σίγουρα αξίζει μια καλύτερη θέση ή μια αφιέρωση απλά βιαζόμουν να εκφράσω τον ενθουσιασμό μου! Το The Black Skinhead ίσως είναι ό,τι πιο πορωτικό έχω ακούσει για το 2013. 

"Four in the morning, and I'm zoning 
They say I'm possessed, it's an omen
I keep it 300, like the Romans 300 bitches, where the Trojans?
Baby, we living in the moment 
I've been a menace for the longest 
But I ain't finished, I'm devoted 
And you know it, and you know it"

#18 Kanye West - Yeezus 

Δεν υπάρχουν σχόλια: