• blogovision '13 // δεκαπέντε

#15 Arctic Monkeys- A.M.  

Δεν μπορώ να εξηγήσω αλλά θέλω να προσπαθήσω
Υπάρχει αυτή η εικόνα με εμάς τους δύο
Και περνάει απ' το μυαλό μου
Το πρωί και το βράδυ

Υπάρχουν όλα αυτά τα μυστικά που δεν μπορώ να κρατήσω
Όπως ότι στην καρδιά μου υπάρχει μια σουίτα
Όπου έζησες για τόσο πολύ
Είναι περίεργο τώρα που έχεις φύγει
#15 Arctic Monkeys- A.M. 
#16 Savages- Silence Yourself

@ElenDLM
#15 Cult of Luna- Vertikal 

Πέντε χρόνια μετά το ‘’Eternal Kingdom’’ οι Cult of Luna επανέρχονται με το ‘’Vertical’’, ένας δίσκος που εξελίσσεται με απίστευτη αρμονία και απλότητα στα αυτιά μου. Διατηρώντας τα βασικά τους στοιχεία και τις μουσικές τους καταβολές, μου δημιούργησαν την αίσθηση ότι έχουν μια τάση για αλλαγή και πειρασμό χωρίς όμως επιτήδευση, αλλά σαν μια φυσική πορεία του συγκροτήματος. Το ‘’Vicarious Redemption’’ το βρήκα υπέροχο, μια αλλαγή που γίνεται στο ύφος του, κάπου στο 4:45,όλως περιέργως μου θύμισε το ‘’A Fair Judgement’’ από Opeth, και στις δύο περιπτώσεις κάτι λυγίζει μέσα μου κάθε φορά που τα ακούω. Τέλη Σεπτεμβρίου κυκλοφόρησε και το EP ‘’Vertikal II’’ που περιέχει τρία κομμάτια που γράφτηκαν κατά τη διάρκεια του αρχικού δίσκου, αλλά δεν καταγράφηκαν κι ένα remix του "Vicarious Redemption" από τον Justin Broadrick, όλα φανταστικά!

#15 Cult of Luna- Vertical 

Δεν υπάρχουν σχόλια: