• Little Broken Hearts [2012]- Norah Jones

Από το 2002 που έκανε την εμφάνισή της με το “Come Away with Me” η Norah Jones είναι πιστή σε αυτό που θετικά ή αρνητικά συχνά αναφέρεται ως “adult music”. Και γιατί να μην είναι; Άλλωστε το πρώτο της album είχε καταφέρει όχι μόνο να γίνει πολλαπλά πλατινένιο αλλά να περάσει στην κατηγορία diamond πουλώντας πάνω από 10 εκατομμύρια αντίτυπα. Καθόλου άσχημα για την 22χρονη τότε πρωτοεμφανιζόμενη Norah.

Τέσσερα album αργότερα συνεχίζει να δημιουργεί αντίστοιχα όμορφους ήχους εξερευνώντας παράλληλα τα μουσικά της όρια. Πέρσι την είδαμε να συνεργάζεται με τον Danger Mouse και τον Daniele Luppi για το album “Rome”, μια παραγωγή με πηγή έμπνευσης τα spaghetti westerns. Η συνεργασία μάλλον πήγε καλά κρίνοντας και από το αποτέλεσμα αλλά και από το γεγονός ότι ο Brian Danger Mouse είναι ο παραγωγός του “Litle Broken Hearts” αλλά και co-writer σε όλα τα tracks του.

Το album ανοίγει με την Jones να σου τραγουδάει “Good morning my thoughts on leaving are back on the table”. Και τόσο χρόνο χρειάζεσαι να καταλάβεις ότι δεν πρόκειται για ένα εύθυμο album (τουλάχιστον με την τυπική σημασία της λέξης) αλλά ένα album που όπως μαρτυράει ο τίτλος αντλεί την έμπνευσή του από χωρισμούς και τις ραγισμένες καρδιές που αυτοί άφησαν πίσω. 

Η συμβολή του Danger Mouse είναι αισθητή καθ’ όλη τη διάρκεια του album με tracks που έχουν περισσότερες country ή ηλεκτρονικές καταβολές απ’ ότι οι προηγούμενες δουλειές της Jones. Ακόμα και στο εξώφυλλο του album είναι αισθητή η επιρροή του. Εξώφυλλο εμπνευσμένο από το poster του “Mudhoney” που σύμφωνα με τη Norah Jones ήταν κρεμασμένο πάνω από τον καναπέ στο στούντιο.

Tracks όπως το “Happy Pills” έχουν ένα πιο φιλικό προς τους ραδιοφωνικούς σταθμούς χαρακτήρα, όπως είχαν και πολλά tracks από το προηγούμενο album της, “The Fall” ενώ άλλα έχουν πιο “δραματικό” χαρακτήρα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το track “Miriam” στο οποίο μπαίνει στο ρόλο της τρελαμένης από τη ζήλεια συντρόφου που δολοφονεί την ερωμένη του μέχρι πρότινος άλλου της μισού. Την ακούς να τραγουδάει “I’ve punished him for being too weak, now I’ve saved the best for you. And I’m trying not to hurt you ‘cause you might not be that bad but it takes a lot to make me go this mad”. Μόνο για να την δεις να μπαίνει σ’ αυτό τον τόσο “out of her comfort zone” ρόλο δεν αξίζει μια ακρόαση;

Δεν υπάρχουν σχόλια: