• Εικονικά artworks vol2


The Ramones-The Ramones

Το concept για το εξώφυλλο του πρώτου album των Ramones ήταν να προκύψει κάτι αντίστοιχο με αυτό του "Meet the Beatles" και για το σκοπό αυτό ξοδεύτηκαν 2.000 δολάρια. Το αποτέλεσμα όμως ήταν τόσο κακό που η ιδέα σύντομα εγκαταλείφθηκε. Αργότερα το συγκρότημα συναντήθηκε με τη φωτογράφο Roberta Bayley η οποία έβγαλε την εικονική σήμερα αυτή φωτογραφία στην οποία ο Johnny, ο Tommy, 0 Joey και ο Dee Dee ποζάρουν μπροστά σε έναν τοίχο με τούβλα. Το ενδιαφέρον όμως στη συγκεκριμένη φωτογραφία πέφτει στα βλέμματα τους που είναι απλά κενά.
The Division Bell- Pink Floyd

Οι Pink Floyd έχουν καταφέρει να συνδέσουν με το όνομα τους μερικά απ' τα πιο εμβληματικά artwork και αυτό είναι άλλο ένα που μπαίνει σ' αυτή την κατηγορία. Εξίσου αναγνωρίσιμο με το εξώφυλλο του "Dark Side of the Moon", το "Division Bell" ξεχωρίζει για την πρωτοτυπία και τη συμμετρία του. Η φωτογραφία του Storm Thorgerson σου δίνει την εντύπωση ότι τα δύο αγάλματα μιλάνε μεταξύ τους και ότι ίσως εσύ να είσαι ο τρίτος συνομιλητής.


Tommy- The Who

Το εξώφυλλο του δίσκου είναι ένα έργο pop art του Mike McInnerney που δείχνει μια σφαίρα με πολλά κοψίματα σε σχήμα διαμαντιού, η οποία είναι καλυμμένη με την εικόνα ενός ουρανού. Από πίσω φαίνονται στο μαύρο φόντο τα μέλη του συγκροτήματος που σαν άλλοι Tommy ψάχνουν το δρόμο τους μόνο μέσω της αφής. Στο εσωτερικό του LP βλέπουμε εικόνες από την ιστορία του Tommy αλλά και βιβλιαράκι με όλους του στίχους. Περισσότερα γι' αυτό το album εδώ


Aladdin Sane- David Bowie


Εξίσου εικονικό είναι και τo 6o album του Bowie που ακολουθεί το θεματικό του "The Rise And Fall of Ziggy Stardust". Στο Alladin Sane ο Bowie φαίνεται να δημιουργεί μια νέα περσόνα ενώ στην πραγματικότητα κάνει έναν έξυπνο αναγραμματισμό: "A lad insane". Στο εξώφυλλό του εμφανίζεται ο ίδιος με έναν κόκκινο κεραυνό ζωγραφισμένο στο πρόσωπό του. Ένα εξώφυλλο ωδή στην glam rock εκείνης της περιόδου σε ένα album που ο ίδιος αναφέρει ως "Ziggy goes to America".

Born In The U.S.A.- Bruce Springsteen

Η φωτογραφία της Anie Leibovitz που απογείωσε την καριέρα του Springsteen και τον καθιέρωσε ως αναπόσπαστο κομμάτι της ποπ κουλτούρας των 80s. Στη φωτογραφία βλέπουμε το πίσω μέρος του Springsteen μπροστά στην αμερικάνικη σημαία. Το εξώφυλλο αυτό σηματοδοτεί μια μεγάλη αλλαγή στο image του που βοήθησε πολύ τη μεγάλη αποδοχή του από το κοινό. Ο Reagan μάλιστα, θεωρώντας λανθασμένα το album πατριωτικό ύμνο (λόγω τίτλου και σημαίας), χαρακτήρισε τον Springsteen Rambo του rock'n roll και εθνικό ήρωα.

Nevermind- Nirvana

Η ιδέα της φωτογραφίας του εξωφύλλου γεννήθηκε όταν ο Cobain με τον Grohl παρακολουθούσαν ντοκιμαντέρ με γέννες μέσα στο νερό. Αρχικά βρέθηκαν φωτογραφίες αρχείου από γέννες τις οποίες όμως η δισκογραφική βρήκε πολύ αποκαλυπτικές και περιγραφικές. Όταν κατέληξαν να χρησιμοποιήσουν μια φωτογραφία ενός μωρού που κολυμπούσε τους ζητήθηκαν από το πρακτορείο που την είχε τραβήξει 7.500 δολάρια το χρόνο. Ο Robert Fisher (καλλιτεχνικός διευθυντής του album) επέλεξε να στείλει ένα φωτογράφο σε μια πισίνα για μωρά όπου και τραβήχτηκε η πασίγνωστη σήμερα φωτογραφία, στην οποία βλέπουμε τον 3ων μηνών Spencer Elden να κολυμπάει προσπαθώντας να φτάσει ένα δολάριο.